torsdag 18. februar 2010

Tour de ski Norway

Tour de ski Norway er i gang. Prolog 5km klassisk i dag. En distanse vi aldri går, og heller ikke noe favoritt distanse. Var litt spent på formen etter at jeg måtte ta en 4 – 5 dager hvile pga. sår hals. Hadde en intervall økta på tirsdag som gikk ganske bra så hadde litt trua i dag. Men løpet i dag gikk tyngre en jeg hadde håpet på. Endte helt nede på en 94.plass 1.22 bak vinner John Kristian Dahl. Så åpningen på den første Norges cup touren noen sinne kunne vært bedre.

I morgen er det skatesprint på Lygna. Det blir min andre sprint i år så det kan jo bli spendende. Men jeg skal gjøre mitt beste så får vi se hvor høyt det rekker.
Denne touren er også en del av Skandinavisk cup.

Følg med på www.tourdeskinorway.no

tourper


1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg har trua jeg per! Stå på vidre i tour de ski Norway!:)
Kvale