onsdag 16. mai 2012

Holmenkollstafetten 2012

På lørdag gikk årets Holmenkollstafett av stabelen, Vestre Spone IF har ikke klart å stable noen lag på beina de siste årene, så derfor bestemte jeg meg for å løpe alene i år. Det finnes nemlig en klasse for de som vil løpe alene.

Før start var jeg litt skeptisk til hvordan beina ville takle 18km asfalt. Har ikke løpt veldig mye enda i år, men la inn noen ekstra økter på asfalt forrige uke for og «herde» beina litt. Løpet ble heldigvis en god opplevelse for meg. Beina holdt helt til mål, og jeg gikk seirende ut av duellen med Michael Tesfamichael fra Brandbu, som jeg tapte for tidligere i år, og vant med det hele løpet på tiden 1.05.26.
Du kan se resultater her og lese mer om stafetten på kondis.no.

Nå skal jeg hjem å feire 17.mai, og løpe to stafetter i Prestfoss 17.mai og V.Spone 20.mai.

Deretter venter første samling med teamet. Ingen ting er offentlig gjort enda, så får ikke lov å si så mye, men gleder meg uansett til og komme i gang.
stafettPer
                                            På vei opp Besserud. Bildet er hentet fra kondis.no

Ingen kommentarer: