mandag 24. desember 2012

Juletradisjon!

Intervall på julaften har etter hvert blitt en tradisjon. Intet unntak i år, og startfeltet var større en noen gang. Etter mye snøfall den siste tiden var det ventet og bli "labbing i nysnø", men når Simostranda stiller opp tidlig om morgen på selveste julaften og kjører løyper for oss, ja da er det ikke annet å gjøre enn og "bøye seg i snøen".

Så med 16 mann på start, gutter og jenter i alle aldere, og med Dag Bjørndalen i startnr.1 fra Nagano OL var alt duket for en skikkelig hardøkt. 5*4min. ble gjennomført på overraskende faste forhold  - og jeg tror de fleste fikk en bra økt.

For min del fungerte det veldig bra i dag. Følte meg sprek, og tror farten var høy. Senere i jula skal jeg gå Gåseburennet. Det har fått prøve NM status, så reiser dit for å teste NM løypene. Og dagen før vi kan skrive 2013 stiller V.Spone lag i Ringkollstafetten.

Kos dere i kveld og resten av jula. Ikke glem å tren.

God Jul

nissePer

Ingen kommentarer: