onsdag 2. januar 2013

2013

2012 er historie, og vi har såvidt begynt på et nytt år. De siste uken av 2012 har jeg tilbrakt hjemme på Vestre Spone sammen med resten av familien. Det har blitt mye god mat og hyggelige selskaper, men har jo selvfølgelig trent bra samt gått noen skirenn.

27.desember tok jeg turen til Gåsebu for å delta i Gåseburennet, 10+10km med skibytte, som forøvrig også hadde status som "prøve-NM". NM arrangeres på samme sted om en snau måned, og jeg så derfor en mulighet til å teste NM-løypene skikkelig. Det fikk jeg også gjort.


De første 10 kilometerne gikk veldig tung, og jeg bytta vel ski drøye 30sek. bak tet. Men med skateski på beina ble det fart på sakene. Følte meg med en gang mye piggere, og tok opp jakten på teten med en gang. Etter ca. 15km. var teten tatt igjen og vi ble tre mann som skulle kjempe om seieren på de siste 5km. Det ente med spurtoppgjør som jeg overraskende nok gikk seirene ut av. Så da satser jeg på det går like bra der om en snau måned hehe.

Nest siste dagen i 2012 var det KM i stafett på Ringkollen. Jeg fikk med meg et par lovende skiskyttere fra Simostranda, så Vestre Spone IF kunne stille lag. Vi ble nr.6 i mål, men med 3 lag fra Oslo foran oss, ble det allikevel en medalje i KM.

Nå er det like før avreise til Østersund. Der er det COC cup i helgen og begynner med 15km klassisk på fredag.

Håper du hadde en bra nyttårsfeiring.

nyttårsPer

Ut fra start.

Ny dress fra for anledningen som jeg har fått fra Synergi Helse :)

Pallen.

Ingen kommentarer: