tirsdag 24. november 2009

Geilo, Tran, Gålå

Da går Geilo oppholdet snart mot slutten, hvertfall for denne gang. Har jeg vært her siden onsdag for å trene på snø. Treninga har ikke gått helt som planlagt den siste tide, vært litt sliten så har stått over noen økter og endret litt på opplegget. Men gidder ikke og bekymre meg for av den grunn. Er tross alt tidlig på sesongen.

Neste som skjer er skirenn på Gålå i helga. Der er det 15km skate og sprint skate. Regner med og reise oppover på torsdag, så rekker en tur hjem for å vaske litt klær før det bærer av gårde igjen. Den siste måneden har jeg vel vært hjemme kun noen få dager. Så skulle gjerne vært litt mer hjemme, men jeg gidder ikke å gå på rulleski i 2+ og regn hvis jeg ikke må. Når jeg i tilegg får bo på Bardøla hotell for bra pris, går det faktisk an. Håper treningen skal gå litt lettere fremmover og at det går bra på Gåla.

I dag fikk jeg det for meg at jeg skulle begynne å ta tran. Kjente jeg angra en del på det i det jeg satte flaska mot munnen og tok første svelg, men som Olav Tufte sier:
”Det smaker tran, men det er det som funker.”

Nå er det snart middag her. Spent på hva som serveres i dag. Maten her oppe er hvertfall utrolig bra. Så skal du til Geilo, book deg inn på Bardøla.

-PK-

Det smaker tran, men er det som funker


Sol på bilen


Sol og fint vær =)


Per på tur


Digg forhold

Ingen kommentarer: