tirsdag 3. november 2009

På Geilo alene

Sitter på Geilo alene da. Akkurat spist nok en middag med julebrus til. Har vært alene siden søndag, og underholder meg selv med Facebook og Mind Jolt Games. hehe. For utenom treningen blir det jo stort sett å spise og ellers slappe av.
Føret her har bare blitt bedre og bedre siden jeg kom på torsdag. Kom litt snø natt til søndag og på mandag, det hjalp fælt. I dag har det vært mildt og litt regn i lufta, men fra i kveld er det meldt kaldere og en del snø. Av en eller annen grunn produserte de IKKE snø i forrige uke når det var kaldt, så da er det opp til natursnøen å gi oss noen lengre runder. Den runden med kunstsnø er veldig bra, går også an å gå i hele lysløypa + skogsbilveien. Har ikke vært på fjellet enda pga været, men de sier at det også er bra føre der.

Jeg koser meg hvertfall veldig. Treningen går veldig bra, og gleder meg veldig til og komme i gang med sesongen. Blir her til neste onsdag og reiser rett til Beitostølen for å teste formen med hele langrennseliten.

Nettet er litt tregt her så får ikke lastet opp bilder på bloggen. Men ligger en mappe på hjemmesiden som heter Geilo med noen bilder i.

www.pkn-ski.no

-PK-

Ingen kommentarer: