torsdag 11. november 2010

Dagen før dagen.

Sitter nå og har akkurat inntatt siste måltid før senga venter. Kristin har akkurat laget kveldsmat til meg mens jeg lader batteriene til i morgen. Dagen i dag har gått med til å teste ski samt gjøre siste ”finpuss” på formen. Sånn ellers har jeg bare slappet av. For i morgen braker det løs med 15km skate. Det er 128 påmeldte og jeg har startnr. 96 og starter dermed kl. 14.08 kun 1.30min foran Ole E. Bjørndalen. Så da er det bare å gi bånn gass. Han skal hvertfall ikke ta igjen meg.

Var forresten på et lite møte med Craft om sponsing av klær. Gleder meg til å få signert med dem og få klærne.

Det var vel alt for i dag. Over og ut fra Gjendebu 1.

Startnr96Per

Fattern er på plass i bua og mekker superski til i morgen.

Zippsbua på plass.

Ingen kommentarer: