fredag 1. oktober 2010

Frognersetertesten

Treningen har gått sin gang siden 3000meteren. Og i dag var det duket for nok en hardøkt. Jeg var så heldig å få være med landslagsgutta på testløp. Frognersetertesten skulle gjennomføres. Har vært med på dette testløpet en gang før, den gang løp jeg på 24.03. I dag var det et vesentlig bedre felt med alle landslagsgutta på plass. Det skulle tiden vise at det også var. Eldar Rønning satte ny løyperekord med 30sek. på tiden 22.32. Selv satte jeg ny pers med 33sek. og løp inn på tiden 23.30. Med det endte jeg bak alle de store gutta, bortsett fra Tord. Men var kun 5sek. bak Petter Northug.

Over til løpet; så var det greit gjennomført. Tiden og hvor langt bak jeg var de andre var ikke så ille, men gjennomføringa av løpet var jeg ikke helt fornøyd med. Følte meg ikke helt fresh i beina i dag. Det er vel forhåpentligvis pga. mye trening i det siste. Og det er heller ikke nå det gjelder, men til vinteren. Så får satse på at jeg er foran de samme gutta når snøen kommer ;)

Til uka skal jeg nok en gang ha en liten samling med Børre. Drar i gang mandag morgen og satser på mye, og bra trening også den uken. Nå er det helg og kvelden her. Over og ut.

Her er resultatene fra Frognersetertesten:
se også www.langrenn.com

Eldar Rønning 22:32
Odd-Bjørn Hjelmeset 22:52
Kristian Tettli Rennemo 23:02
Petter Eliassen 23:14
Martin Johnsrud Sundby 23:21
Petter Northug 23:25
Per Kristian Nygaard 23:30
Tord Asle Gjerdalen 23:49
Gard Fillip Gjerdalen 25:10

testløpper

Fikk lurt med lillebror på en liten restitusjonstur på rulleski i kveld. Han må jo finne igjen litt form til han skal være med og teste. Dessverre skal han i militæret i januar og jeg mister min fantastiske servicemann.
Trenger derfor en ny testpilot til NM. Er det noe der ute som har mulighet er det bare og si i fra.


På tur.


Jaggu godt med følgebil når man skal på lang restitusjonstur. hehe. Kristin følger alltid med ;D

1 kommentar:

Karl Erik sa...

Liker =) Jeg er i Trondheim under NM, kan sikkert hjelpe til litt om det er behov.. Jeg holder meg i form, trener som bare faen! skal faktisk ut på 5x8min elghufs nå. Om det er interessant er det bare å si ifra. Jeg skal gå sprinten og stafetten sjæl.. Ellers syns jeg du virker sprek om dagen PK, syns det er moro å følge med! Stå på =)