onsdag 27. oktober 2010

Geilo

Da var jeg kommet meg på Geilo. Etter en ukes sykdom og utsatt reise til Geilo har jeg nå endelig kommet meg hit. Ble syk etter Torsby og ble hanglende i en snau uke. Skulle egentlig reise hit på mandag, men pga. at jeg var syk måtte jeg altså utsette det. Det var jo både positivt og negativt det. Blant annet fikk jeg se Kristin på tirsdag  og at det har kommet mer snø her på Geilo.

Denne gangen har jeg booket inn i en leilighet i Vestlia som jeg er så heldig å få låne av Lone. Eneste minuset med det er jo at man må stå for matlagingen selv. Men det skal nok gå bra. Nå gleder jeg meg bare til å gå på ski. Etter en løpetur + litt styrke på morgenen føles kroppen bra og jeg er klar for trening igjen som i tillegg skal forgå på ski.

Bilder er det dårlig med i dag. Får komme tilbake med det i morgen. Ikke så sykt mye og ta bilde av heller i det gråe og triste været som var på vei opp hit.

geiloPer

Ingen kommentarer: