torsdag 28. oktober 2010

Mere Geilo

Da var første dag på Geilo over. Fått testa skia noen timer i dag, og det var digg. Bare synd været ikke er like digg. På morgenen i dag var det greit, men plussgrader. Men på andreøkta i dag regnet det på halve økta. Skulle helst sett den nedbøren som snø, men slik ble det ikke. Nå er det bare føre på stadion, og den løypa er litt i hardeste laget for å gå skikkelig langturer. Derfor hadde det vært bra med 15 – 20cm snø så det ble bra rundt fjorden i tillegg eller på fjellet et sted. Men værmeldingene vil det ikke slik. Er vel meldt ganske mild fremmover og den nedbøren som er meldt, kommer vel som regn. Men, men, jeg er bare glad jeg får gått på ski jeg. Samme hvor kort runden er eller hvor hard den er. Jeg får gått på ski. Det er det viktigste. Så i dag ble det 2 rolige langturer. God og komme i gang igjen etter sykdom så ser frem til å få trent bra fremt til åpningen på Beito.

Ellers så går det i julebrus, pepperkaker og Monopol på Xbox. Her er ingen tv så underholdningen skjer på Xbox og pc`en.

langturPer

Litt dårlig med bilder i dag også. Vært så fokusert på å gå på ski at jeg glemmer det. Men her er et bilde over stadion. Masse kunstsnø.

Fyller på med litt middagsbilder. Kylling og ris ala PK/Magnus på menyen i dag.

Solid porsjon etter solid treningsdag.

Ingen kommentarer: