tirsdag 12. oktober 2010

Samling, dåp og konkurranse

Forrige uke hadde jeg og Børre nok en samling. Denne samlingen var egentlig planlagt og ha på fjellet, men pga. dårlig vær og lave temperaturer fant vi ut at det var best å ta det i lavlandet. Retter sagt på Ringeriket hjemme hos Børre. Dette var nok en bra samling med mye og bra trening. Jeg syns det er bra at vi får til noen samlinger selv om vi står uten for lag. Tror det er viktig. Virker som om trøkket på øktene blir bedre på samling. Også er man enda mer bevist på og hvile mellom øktene noe som er veldig viktig. Det eneste minuset med en sånn privat samling er at vi må lage all maten selv, men det er nok ikke det som kommer til og avgjøre om vi går fort eller ikke til vinteren.

Denne uken blir det litt mindre trening på meg. Har trent mye og hardt en stund nå så kan være greit å ta en litt roligere uke. Det passer i grunn veldig bra i og med at det er Furumomila på lørdag. Da får jeg lada opp litt til jeg skal løp 10km, og har store ambisjoner om og sett ny pers. Løpsformen har vært veldig bra i det siste så tror det skal være mulig å løpe ned den med en del. (33.02)
se info og meld deg på på www.furumomila.no

Så på søndag skal jeg i barnedåp til min lille nevø, Sander før jeg tar turen over grensen mandag morgen til Torsby for å gå på ski i tunnelen. I sommer har jeg faktisk ikke vært på ski en eneste gang så blir god å få snø under beina igjen. Der er planen og være i 3 dager. Kunne gjerne vært på ski lengre, men når du bruker 5min på å gå en runde, er det begrenset hvor lenge du gidder før du er lei. Og det er jo litt kjipt og bli lei å gå på ski før sesongen i det heletatt har startet. Og når jeg kommer hjem derfra håper jeg at det er skiføre et sted her i Norge. Vinteren er hvertfall nær. I dag var det kaldt og ut på rulleski rett over kl 8. Rim på bakken og is på vanndamene tyder på at vinteren er nær.

perisige


Søndag var jeg og Sondre på langtur. Hjem - Skutrusetra - Hoggvarden - hjem. Var veldig tåka, men så ut som om det skulle klarne opp. Dessverre kom ikke sola før vi var ferdig. Her er vi på Skutrusetra

Sondre på Hoggvarden

Per på Hoggvarden

Og man kan faktisk på fine naturopplevelser rett utenfor Oslo også

Her er den lille storsjarmørem som skal døpes på søndag, og som jeg skal være fadder til. Kjekkas Sander

Ingen kommentarer: