tirsdag 16. november 2010

Sesongen er i gang

Da var åpningshelgen på Beitostølen over. Tre renn ble unnagjort i form av, 15km skate, sprint skate og 15km klassisk. Jeg har aldri gått spesielt fort den første helgen med konkurranser. Har heller aldri vært i form så tidlig heller så derfor betyr ikke resultanten fra helgen så mye for meg. Det er selvfølgelig artig og vise seg frem blant de store gutta, men man må tenke litt på hva som kommer senere i sesongen. Men hvis jeg sammenligner med i fjor så er jeg hvertfall i rute.

15km klassisken på søndag gikk også veldig bra. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med det. Kjenner at jeg har hevet meg noen hakk på klassisken fra i fjor, noe resultatet også viser. Følte jeg gikk ganske bra på ski. Prøvde hvertfall å tenke på de oppgavene Steinar har gitt meg. Det hele endte med en 43.plass og 2.44 bak vinner Martin J. Sundby.

Så nå gleder jeg meg bare til fortsettelsen på sesongen. Nå er jeg på hyttetur på Haglebu sammen med Kristin. Skal hjem i morgen og de melder om bra skiføre både på Øståsen og på en jorde på Simostranda. Det passer meg veldig bra at jeg kan være litt hjemme å få trent skikkelig på ski. Har vært en del reising den siste tiden så blir godt å få trent hjemmefra en stund nå.

Nå skal jeg knuse Kristin i kortspill. Over og ut fra Haglebu.

hytteturPer

Per i farta.

Alternativ styrketrening. Hengups i solnedgang.

Kjørte Legkovstil på styrketreningen. Hehe. Terapimastertrening på hytta.

En liten tabell over resultatene på Beitostølen fra i fjor og i år. (trykk på bilde så blir større.)

Ingen kommentarer: