torsdag 2. august 2012

Ramsau


Samlingen i Meråker er forlengst over og jeg er nå på plass i Ramsau.  Meråkersamlingen gikk veldig bra, og det ble trent hardt og mye. Virker som alle på teamet er i bra slag.  Etter samlingen fikk jeg kun noen dager hjemme før jeg altså satte kursen mot Ramsau.

Grunnen til det, er at jeg aldri har trent i høyden før, og i oktober skal jeg hit i tre uker sammen med teamet. Derfor ville jeg dra ned for og prøve meg litt i høyden. Se hvordan kroppen reagerer osv.

Kom ned hit i går formiddag sammen med pappa. Etter en par timers biltur fra München med aircondition på, følte jeg meg ikke helt bra på kveld.  Sov dårlig i natt og kroppen var ikke som den burde. Derfor har jeg måtte stå over treningen dag. Håper det skal gå fort over, så jeg fortsatt kan få utbytte av samlingen.

Ramsau har uansett vist seg fra sin beste side. I går lå det på rundt 30 grader og skyfri himmel. Vi tok godolheisen opp på breen i går bare for å se, og selv på nesten 3000 meters høyde lå det på 14 grader. I dag har det vært lettskyet, men fortsatt varmt.

Nå sitter jeg på senga og depper over at jeg ikke har fått testet skiene og ikke får trena. Håper jeg uansett blir fort frisk så jeg ikke har kastet bort alle pengene.

høydePer


Team Veidekke er klare for løpetur i Meråkerfjella.

 Team Veidekke på rulleski.
 Deler av breen i Ramsau som jeg ikke har fått testet enda.
 Utsikten fra toppen av gondolen


Ingen kommentarer: