søndag 5. august 2012

Helt alene!


Da var jeg overlat til meg selv her i Ramsau. Pappa dro hjem i går etter og ha vært med meg her noen dager og hjulpet meg med og komme i gang. Takk for det. Nå er jeg altså alene, har mer eller mindre et helt hotell for meg selv, på breen er det neste ikke folk, og sola skinner stort sett hver dag. Det ensete som mangler nå, kommer på onsdag. Da kommer nemlig Kristin nedover for og være med meg resten av oppholdet. Har vært, og blir mye reising fremmover, så skal bli godt å få noen dager her med hu.

Har nå også gått mine føreste turer oppe på breen i 2600m høyde (sier hvertfall min klokke). Måtte utsette treningen litt på grunn av litt småsykdom når jeg kom ned hit, men nå er jeg i gang for fult. Første dagen på breen var litt kjip, da det var så tåka at jeg knapt så 10m foran meg. Men de to siste dagene har vært topp. Strålende solskinn og deilig temperatur. Temperaturen gjør at det blir ganske bløtt og tungt føre på breen, men jeg vil ikke klage på føret når været er så bra.

Treningsmessig merker mann at mann er i høyden. Går så rolig jeg klarer for og ikke få syra, måler også lactat ganske ofte for og være sikker på at det går rolig nok. Kjører derfor andreøkta nede i lavlandet så jeg kan gå med mer normal fart. 

Nå har jeg akkurat nytt en bedre middag og ligger klar på senga for å se OL. Mye bra som skjer der i dag, så blir ikke så kjedelig å være alene.

heltalenePer




Tåka er på vei bort :-)

Ett stk. fornøyd skiløper

Ikke så veldig folksomt akkurat.


Swiss eye brillene funker bra også i høyden ;)

Ingen kommentarer: