lørdag 13. november 2010

Skatesprint

I dag sto det skatesprint på programmet. Ikke min sterkeste øvelse, men jeg måtte jo prøve meg likevel. Og det gikk som det måtte gå. Det ble med en prolog. Selv om jeg selv syntes jeg gikk dritfort kom jeg altså ikke videre. Ble vel nr. 45 eller noe. Var uansett fornøyd med gjennomføringen av årets første sprintkonkurranse. Skiene var nok en gang meget bra. Artig for støtteapparatet at de også har kommet godt i gang med sesongen. Takker for gode ski.

I morgen er det duket for 15km klassisk. Heller ikke min sterkeste øvelse, men har jobbet hardt med klassisk teknikken i sommer og høst så tror jeg stiller litt sterkere på klassisk i år en i fjor. Så blir spennende å se hvordan det går i morgen. Gleder meg hvertfall til å gå i morgen også.

Nå blir er det yatzy på Gjendebu 1

sprinterPer




Ingen kommentarer: