fredag 12. november 2010

Åpningsdagen

I dag var det duket for første skirenn for sesongen. 15km skate sto på programmet. Snøvær i går kveld og natt gjorde forholdene løse og tunge. Men vær og forhold får man ikke gjort noe med, man må bare gjøre det beste ut av det. Og det var vel det jeg gjorde. Var ikke bedre enn 42. plass i dag. Jeg følte jeg fikk tatt ut det jeg hadde, og må være fornøyd med det. Har vel aldri hatt de beste plasseringene i åpningsrennet og er vel heller ikke det rennet som er viktigst for meg. Skal komme sterkere tilbake senere i vinter.

Ellers så fungerte støtteapparatet akkurat som det skal. Og jeg hadde meget bra ski i dag. Fatter`n gjorde en glimrende jobb i Zippsbua og Sondre sammen med Hallgeir gjorde en veldig god testjobb. Resten av familien sto for heiinga, og det gjorde de med glans. Selv Sander som debuterte på skirenn i dag tror jeg har kosa seg. Han ble akkurat båret til sengs her.

I morgen er det skatesprint på programmet. Jeg har vel aldri vårt noen sprinter, men man veit aldri. Så jeg stiller til start i morgen med godt mot.

Nå er det leggetid på Gjendebu 1.

skatePer

Per i svingen

Per padler

Per går i mål

Per er sliten

Ingen kommentarer: