mandag 22. november 2010

Trene, trene, trene

Treningen går veldig bra om dagen nå. Har meget gode skiforhold hjemme nå, så jeg kan bo hjemme og trene. Det er veldig godt og kunne bo litt hjemme også på denne tiden. I fjor bodde jeg neste på Geilo hele november, så veldig artig at de har fått til så gode forhold her hjemme. Blir nok reising ellers i løpet av vinteren så digg å slippe det akkurat nå. Gleder meg masse til å gå skirenn også. Dessverre ser det ut som om det kan bli en stund til. Er egentlig renn på Gålå til helga, men der er det meldt ned mot -25 grader. Og da er det uaktuelt å gå skirenn. Jeg håper det ikke blir så kaldt her hjemme så går det hvertfall ann å kjøre et testløp. Men vi krysser fingrene for at det blir skirenn.

I morgen kommer Kristin hjem fra New York hvor hun har vært siden torsdag. Det gleder jeg meg veldig til. Blir godt å få se hu igjen.

Ellers så venter jeg på avtalen fra Craft samt å få nye klær. Gleder meg til og fornye treningsklærne litt.

treningsPer

Trikkeskinner

Kaldt på åsen er deg også-

Intervall.

Sliten

Ingen kommentarer: