mandag 8. november 2010

Casco, Bridgedale, Buff og La Sportiva

Var nede på Atello og fikk en del utstyr i dag. De fører flere merker som blant annet Casco, Bridgedale, Buff og La Sportiva. Det var nettopp disse merkene jeg fikk utstyr fra. Nyeste Casco skjermen, nye Casco briller, Buff i ulike varianter, Bridgedal sokker samt en ny sko fra La sportiva. Gleder meg til og ta det i bruk og spesielt å teste skoene.

Stort takk til Atello for utstyret. Det kommer godt med.
se www.atello.no for mere info.

Over til testløpet forrige uke må jeg vel kunne si det gikk bra. Det ble ei skikkelig hardøkt og et godt resultat for min del uten å røpe for mye. For det er til helgen det virkelig gjelder. En slikt testløp har ingen betydning, men greit å få bekreftet at man har gjort noe riktig. Men hva er vel en bra testløp hvis de virkelige løpene ikke er bra. Jeg satt hvert fall igjen med en god følelse etter testen. Noe jeg skal ta med meg inn i løpene til helgen.

Så da er det bare å pakke bilen og komme seg av gårde til Beitostølen.
Gleder meg masse til å komme i gang nå, og er veldig spent på årets sesong.

CascoBridgedalBuffLaSportiaPer


Div utstyr fra Atello. Veldig fornøyd med det.

Ny sko fra La Sportia. Blir artig å teste.

Folket gjør seg klare til testløp.

Starten går.

Bånn gass.

2 kommentarer:

Sverre Kr Bjølgerud sa...

Hallo Per Kristian!
Hørte du hadde grusa hele gjengen på testløpet på Geilo. Blir artig å følge med på framgangen din utover vinteren nå. Ønsker deg en kjempesessong, noe jeg også har trua på at du innfrir.. HARDING.
Mvh Sverre Kr Bjølgerud.

Per Kristian sa...

Hehe. Takk for det Sverre. Skal gjøre mitt beste jeg vettu =)