onsdag 2. desember 2009

Snø og Kulde

Vel hjemme fra Gålå etter en bra helg. Lørdagens 15km var jeg veldig fornøyd med. På søndag var det skate sprint. Sprint er ikke akkurat min greie så det gikk som forventet. Ble med en prolog og ente på en 42.plass.

Her hjemme har kulda satt inn for fullt, noe jeg setter stor pris på. Da blir det kanskje produsert snø så vi får skikkelige skiløyper i nærheten her hjemme. Men det har også kommet litt natursnø så jeg har testa skia her hjemme også. På mandag ”fyra” jeg opp bamsen (snøscooterne), hekta på trommelen, og kjørte løyper på jorde. Er i minste laget med snø, men da får vi en fin såle når det kommer mer snø. Etter å ha kjørt noen runder måtte jeg jo selvfølgelig teste løypa. Dro på meg klassisk skia og tok noen runder. Det ente med 1t30min og 15km. Runden ble på hele 5km så var godt fornøyd med den. Da er det bare og vente på mer snø så det blir skikkelig bra føre.

I dag har jeg vært på Ringkollen og testa skiføre der sammen med Børre. Det ente med 2 timer ski og et par nye steinski med 316 G slip. Hehe. Lenge siden jeg har trent med Børre nå, så var artig å ta en tur med han igjen. I kveld bar turen ned til MIF hytta for å teste både teknikk og føre. Steinar var på plass for og sjekke om teknikken satt. Til min store glede var det mye skryt å få. Så da er det bare og holde på formen, å gi gass på sjusjøen om 14 dager.

I morgen spinner jeg opp til Geilo for å få litt skikkelige forhold under beina igjen. Skal også gå skirenn på Hemsedal, før siste finpuss på formen skal gjøres før Norges cup og Skandinavisk cup på Sjusjøen helgen etter.

Nå skal jeg gå til sengs stappmett på kaker etter bursdagsfeiringa til lillebror. Lillebror ble 18år på mandag så det ble feiret med kaker og julebrus i kveld.

Grattis med dagen som var =)

Natta

-PK-
Eventyrlig vær. Skulle bare vært litt mere snø.


Grovslip sierru


Per på tur


Børre på tur


Slik ser Bamsen ut

Ingen kommentarer: