lørdag 12. desember 2009

Første Norges cup renn er unnagjort

Da var dagens 15km klassisk over. For min del gikk det veldig bra. Den siste tidens gode klassiskteknikk viste seg fortsatt å være på plass. Gikk et veldig bra klassisk løp både taktisk og teknisk. Prøvde å gå meg inn i løpet som Steinar sa jeg skulle gjøre. Det klarte jeg bra. På første sekundering lå jeg på 7.plass. Etter det gikk jeg meg bare oppover og gikk i mål til en 3plass. Men med flere gode løpere på start numrene bak skulle det mye til for at den plassen hold. Endte til slutt på en 11.plass 1:21sek bak vinner Anders Aukland. Og ble nr. 2 i U23 klassen bare slått av Eirik Kurland Olsen. Nå er det bare å lade opp til i 30km fellesstart skate i morgen.

Takk til støtteapparatet for meget gode ski.

Resultater på : http://www.langrenn.com/nc-sjusjoeen-15-km-klassisk-herrer.4664665-114053.html

-PK-

Sliten sierru =)

I sige.

Gira før start =P

Vinter på Sjusjøen

Fatter`n smører skia mine med gullhånd. Hadde helt konge ski i dag også =)

Ingen kommentarer: