torsdag 24. desember 2009

God Jul

Da var endelig julekvelden her. Før om åra husker jeg at dette var den lengste dagen i hele året. Gikk rundt hele dagen og venta på at det skulle bli kveld og vi kunne pakke opp pakker. Nå handler denne dagen om å få tid til alt man skal gjøre, før det blir kveld og finstasen skal på. Selv om man egentlig ikke har så mye og gjøre så går tiden fort. Først skal treningen gjøres unna, så må kjøre en runde med litt pakker. Innom her og der og må da selvfølgelig prate litt. Da flyr tiden fort, men det er jo koselig. Men det er nå jeg faktisk skulle ønske denne dagen var lang så man kunne nyte den så mye som mulig. Det skal jeg hvertfall gjøre resten av kvelden sammen med familien.

Etter å ha gjennomført ei bra intervall økt på Simostranda, tatt en litte runde med noen pakker, sitter jeg altså her i bokseren klar til å ta på finstasen.

Så da vil jeg bare få ønske alle sammen en riktig god jul.

juleper

Juletreet og pakkene er på plass. Da er det bare og sette seg ned å nyte hvert minutt =)

Intervall på Simostranda

Christian har også rotet seg hjem til jul. Artig og trene litt med han igjen også.

Ingen kommentarer: