mandag 7. desember 2009

Lenge siden

Da var jeg endelig hjemme igjen og tilbake på nett. Har nok en gang vært på Geilo og trena. Har vært dårlig med nett, så derfor det har blitt dårlig med blogging. Nå er jeg hvertfall tilbake.

Forholdene har vært og er dårlige her hjemme, så har derfor vært noen dager på Geilo. Bardøla har blitt mitt andre hjem de siste månedene. Har vel vert der en måned til sammen snart. Føret på Geilo har bare blitt bedre og bedre for hver gang jeg har vært der. Og nå er det faktisk ganske bra. De har også begynt å kjøre oppe på fjellet. Fredag gikk jeg min første skitur på fjellet. Var litt kvist her og der, men var veldig fint å gå. Tok igjen løypemaskinen rett før Ruperanden, så fikk ikke gått hele runden. Ellers var en fin langtur som også endte med en brukket stav. Men, men, litt svinn må man regne med.

Var også skirenn i Hemsedal og på Gol i helgen. Det passet jo fint siden vi var langt oppe i Hallingdal allerede. Jeg gikk bare rennet på Hemsedal. Der var det 10km klassisk. Med sterke navn som Børre Næss og Trond Iversen på startlistene var jeg ganske spent. Men har vist stigende form den siste tiden og fikk bekreftet det i helgen. Jeg vant 15 sekunder foran Børre. Per Ø. Mythe og Trond Iversen fulgte på plassene bak. Resultat jeg var bra fornøyd med. Børre er riktignok for sprinter å regne, men er ikke noe dårlig distanse løper heller. At rennet var i klassisk gjorde at seieren smakte enda bedre.

Søndag og mandag har jeg bare trent rolig. Og nå er jeg som sagt hjemme igjen. Dro hjem i dag siden det er greit føret å gå på her hjemme. Steinar blir med på noen økter og sjekker litt teknikk før det bærer av sted igjen. Sjusjøen denne gangen hvor det er Norges cup og Skandinavisk cup. Blir en hardøkt på onsdag sammen med Børre og Trond med Steinar på sidelinjen. Ellers blir det stort sett rolig frem til konkurransen på lørdag.

Nå venter en STOR haug med klær som skal vaskes, men det får vente til i morgen. Nå er det natta her.

-PK-

Resultater Gravsetrennet: http://www.langrenn.com/gravsetrennet-2009.4660645-114053.html

http://www.langrenn.com/nygaard-vant-gravsetrennet.4660646-1743.html

Blir gal av å kjøre så mye bil

På plass og søker etter nett

Pallen + 4.plassen i Gravsettrennet Børr, meg, Per Ø og Trond

Digg vær og føre på langturen i dag

Digg

På Bardøla får vi også fantastisk god mat. 3 retters.

Mat =)

Desser=)

Ingen kommentarer: