mandag 14. desember 2009

Første NC helg er over og Julen nærmer seg.

Da var første Norges cup helg over for denne gang. En helg jeg må si meg meget fornøyd med. Etter 2 renn sitter jeg med en 11.plass og en 8.plass. Det var mye bedre en forventet. At jeg får med meg en 11.plass fra klassisk individuellstart er egentlig helt sykt. Har slitt så mye med klassisk de siste årene så at jeg fikk til et så bra løp var en utrolig deilig følelse. Søndagen 8.plass på 30km fellesstart skate var også over all forventning. Men skøyting har vært mer min greie så der hadde jeg litt forventninger. Men 8.plass? Så høyt opp på lista hadde jeg ikke drømt om. Så nå ligger jeg på 9.plass sammenlagt i Norges cupen og 2.plass i U23 cupen. Er lenge igjen av sesongen, men har fått en god start på Norges cupen og fått med meg my selvtillit etter helgens renn. Det kan være greit å ha med seg. En ting som hvertfall er sikkert er at å komme til U23 VM blir hardt. Jeg ble nr. 8 i senior og nr. 4 i U23 på søndag. Det sier litt om nivået i U23 klassen i år. Så da er det bare å nyte julen, trene bra så er vi tilbake i Norges cupen rett over nyttår.

Støtteapparatet gjorde selvfølgelig en meget god jobb også denne helgen. Hadde fantastiske ski både lørdag og søndag. Resultatene taler vel for seg. Du blir nemlig ikke topp 10 i Norges cupen med dårlige ski. Tusen takk Zipps skiwax for gode ski.

Nå skal jeg på julegaveshopping med Åshild. Det blir vel antageligvis den hardeste økta denne uka. Shopping er nemlig et slit.

Juleper

Jeg er femme og drar litt. Hadde verken planlagt eller trodd jeg skulle dra noe, men lå fremme i teten de første rundene og da måtte jeg bare gjøre en jobb.

Trener og Smører følger spent med. Tror begge to var godt fornøyd med resultatene i helgen.

Drar igjen.

Per på tur.

Massespurt. Meg i svart og hvit dress. Startnr. 83

Premieutdeling. Meg med blå lue.

Ingen kommentarer: