fredag 11. desember 2009

Norges cup på Sjusjøen

Da var jeg på plass på Sjusjøen. Her skal de første Norges cup rennene gå. 15km klassisk i morgen og 30km fellesstart skate på søndag. Gleder meg veldig til å gå. Formen har vært bra i det siste i tillegg har jeg fått mye skryt for teknikken i begge stilarter. Mest gledelig er at klassikken begynner å sitte. Hadde intervall på onsdag sammen med Børre, Lars Høgnes, Magnus Svingheim, Trond Iversen. Steinar var også på plass for å sjekke teknikk. Økta gikk veldig bra for min del. Hadde en veldig god følelse og følte jeg gikk bra på ski. Det fikk jeg bekreftet av Steinar etter økta.
Så nå er det bare og lade opp til i morgen. Smøreren og testpiloten skal legge seg nå så de er klare til å jobbe hardt i morgen. Selv skal jeg spise noen brødskiver før jeg hopper i køya.

Har start nr. 237 og starter kl. 11:34:00. Du kan følge rennet live på
http://www.langrenn.com/hoer-sparcupen-fra-sjusjoeen-live.4661062-116390.html

Eventyrlige forhold også på Sjusjøen

Broder`n gjør en bra jobb med og teste. Takk for det =)

Ny sponsor på plass. Lillebror har opprettet egent firma. Følg med på www.nygdesig.no hvis du vil ha en kul nettside.

Fatter`n gjør også en god jobb i bua. Takk for det=)

Ingen kommentarer: