lørdag 28. november 2009

Bulsprinten på Gålå

Er på Gålå for å gå skirenn i helgen. Under fantastiske forhold har vi unnagjort årets 15 kilometer på Gålå. Til tross for at det har gått litt tungt på trening det siste, fikk jeg en veldig positiv opplevelse fra dagens løp. Har stått over noen økter det siste for å få litt overskudd igjen. Har vært litt sliten. Men i dag var jeg ikke mye sliten. Startet seint, så hadde mange gode løpere rundt meg. Fikk tidlig besøk av Kristian Horntved og Arne Post som startet 15 og 30 sek bak meg. Når de tok meg igjen var det bare å bite seg fast i ryggen. Overraskende nok klarte jeg det. Hadde fantastisk gode ski i dag, så det hjalp meg veldig. Gikk i ryggen og ”kosa” meg underveis. Var også fremme og dro noen ganger. Tok også begge to i spurten og endte til slutt på en 10 plass. 54 sek bak vinner Morten Eilefsen. Nå skal jeg lade opp til skate sprint i morgen.

Resultater på http://www.galaidrett.no/filer/281109pdf.pdf

Stor takk til fattern og Zipps for gode ski =)

Skateper på Gålå

Eventyrlige forhold

Zippsbua på plass

Skitesting

Løypa ser bra ut =)

Måtte også legge ved et bilde av Hannah og Linn med sine fantastiske finne skidresser. Mjøndalen har fått nye skidresser som vekker oppmerksomhet. hehe

Post, Horntved og meg. Gode ski sier du =)

Fremme og drar =)

Spurten

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med innsatsen!