fredag 6. november 2009

Fortsatt Geilo

Sitter fortsatt på Geilo. Nå har jeg fått besøk av Per, Anne og Hannah, og føret har blitt veldig mye bedre en siden sist. Kommet en del snø, pluss at de faktisk har prestert og produsere litt mer kunstsnø. Var rimelig oppgitt forrige uke da gradestokken viste -10 grader og de IKKE produserte snø. Og da var det faktisk behov for det. Men så kom det masse natursnø, og da fant de jaggu ut å produsere litt snø også. Så i morgen håper vi på strålende forhold. Skal kjøre en hard distanse i morgen så håper på bra føre da. Vi er noen dager nærmere sesongstart og jeg må si jeg gleder meg veldig. Blir godt og endelig komme i gang nå. Har mange treningstimer på baken, så blir spendende og se om jeg har gjort de riktige tingene.

Nå skal jeg hive meg over godteskåla og lade opp til i morgen

-PK-

Geilo


Snø på bilen


Snøvær

Ingen kommentarer: