mandag 9. november 2009

Snart Beito

Er enda på Geilo og trener. Men nå er oppholdet snart over. Da bærer turen over fjellet til Beitostølen for sesongåpning. Etter å ha tilbrakt de siste 14 dagene på Geilo blir det godt med litt forandring. Har vært utrolig deilig å ligge her og kun konsentrere seg om treningen. Er jeg veldig spent på formen før det braker løs på fredag. Det har gått veldig bra i det siste og føler meg veldig sterk om dagen.

Fredag er det sprint klassisk. Har ikke store forhåpningene der, men skal gå den for å få en liten gjenomkjøring. Lørdag er det 15km skøyting og søndag 10km klassisk. Lørdag har vel jeg størst mulighet til å gjøre det bra, men denne helgen er mest for og komme i gang for min del. Legger ikke opp til noen superform denne helgen, men det er jo alltid moro å gjøre det bra på Beito. Spesielt når det kommer en del kjente som skal se på. Gleder meg hvertfall veldig til å gå. For de som ikke er på Beitostølen denne helgen, men gjerne skulle sett på så går alt sammen på NRK. Følg med.

Testa også kjelken til Per i går. Har alltid hatt veldig respekt for det han driver med, men etter og ha pigga rundt i 45min på den, så har jeg vel fått enda mer respekt for det. Det skulle ikke store motbakken til før det gikk veldig tungt for meg. Så når jeg ser de bratte bakkene Per pigger opp blir jeg enda mer imponert. For det var utrolig tungt og sitte der. Måtte sitte litt annerledes en Per gjør, så etter 45min med beina bretta godt under meg var det sykt godt, men vondt og rette de ut igjen. Var veldig moro å ha prøvd kjelken.

Har veldig troa på Per i vinter. Han virker veldig sterk og jeg krysser fingrene for at han skal komme til OL som er målet hans.

Nå blir det litt kortspill her igjen før det bærer til sengs for en siste natt på Geilo.

Jobber med å få lastet opp bilder. Tar veldig lang tid så får se om det kommer noe i løpet av kvelden.

-PK-

Ingen kommentarer: