fredag 29. juli 2011

Mer Torsby

Da har siste dag i Torsby kommet. 2 dager går fort når man kun trener, spiser og sover. Har allikevel fått noen bra kvalitetsøkter. I går kjørte vi intervall skøyting på første økta og rolig klassisk på andre økta. Senere på kvelden hadde vi en liten slakkline sesion på en litt halvdårlig rigg, men funka bra og vi fikk testa balansen litt. Etter det var vi faktisk og bada for første gang i år noe som faktisk var veldig digg.

I dag har jeg hatt en klassisk I 3 distanse. Det funket veldig bra, syntes jeg gikk fort, men kontrollert og bra teknisk. Testa også laktatmåleren min jeg har investert, og fant ut at jeg lå akkurat der jeg skulle. Så nå ligger jeg på senga godt fornøyd med førsteøkta i dag. Snart venter en rolig tur på skøyteskia før vi vender snuten hjem igjen.

Over og ut fra senga på rum 38.

laktatPer

Fornøyd kar på lina.



Herlig sted og bade på.


Bra næring etter 1 times distanse.

Ingen kommentarer: