tirsdag 19. juli 2011

Lenge siden sist!

Har blitt en god stund siden sist nå. Har ingen god unnskyldning for det, men nå er jeg hvertfall i gang med litt blogging igjen forhåpentligvis litt oftere en før. I dag har jeg løpt langtur over Seterløpsløypa sammen med Christian. En fin tur som strekker seg fra Solumsmoen i Sigdal over åsen og ned til V. Spone. Vi la også på en ekstra sløyfe så vi fikk 3 timer.

Nå ligger jeg i senga og blogger fra min yber fansy telefon, og siden pcen min ligger i Sigdal hos Kristin blir ikke dette verdens lengste blogginnlegg. Men jeg kan melde om at treningen går meget bra om dagen.

Kan jo også si så mye som at jeg har de siste ukene jobbet litt med Koboltgruvene opp. Premiebordet begynner å fylle seg opp, så det er bare å melde seg på på
www.koboltgruveneopp.no

Nå blir det en litten høneblund her, så får vi se om jeg får tak i pcen min i løpet av dagen og kan komme med litt lengre innlegg senere.

Over å ut fra vekslende vær på spone.

løpePer

På bildene ser du tårnet på Skuterudsetra som er Seterløpets høyeste pungt. Og utsikten fra setra ut mot Simostrand.



Ingen kommentarer: