onsdag 9. januar 2013

Sjuk

I helgen var det COC cup i Sverige, noe som ikke gikk helt som planlagt.
Fredag var det 15km klassisk, og etter et oppløftende klassiskresultat på Sjusjøen før jul, hadde jeg trua på og fortsette den trenden. I stede ble det hele et skikkelig slit fra start til mål. Følte med bra på oppvarming og på de første kilometerne, men så ble jeg sliten, gikk dårlig teknisk og ende på en skuffende 35.plass nesten 3min. etter vinneren. Er ikke helt slike resultater jeg trener dagen lang for...

Lørdag var det klassisk sprint. Har fortsatt ikke gitt opp håpet om og bli god nok i sprint til og hvertfall ta meg videre fra prologen. Men det gikk ikke denne gangen heller, syntes selv jeg hadde stor fart og gikk bra teknisk, men i mål var jeg helt nede på en 70.plass.

Etter en litt skuffende start i Sverige, hadde jeg skikkelig trua da det var klart for 15km skate på søndag. Men skuffelsen fortsatte også på søndag. Våknet søndag morgen og følte meg ikke bra, og skjønte fort at jeg ikke kunne stille til start. Noe som var en stor nedtur. Det har faktisk aldri skjedd meg før, at jeg våkner om morgen og ikke kan stille til start. Selvfølgelig måtte det skje på favoritt distansen i et COC renn. 

Nå har jeg "hanglet" noen dager, er fortsatt ikke bra og tror heller ikke jeg er i trening på noen dager  til. Men gidder ikke å henge meg hue pga. litt sykdom. Selvfølgelig er det kjipt og verken få trene eller gå skirenn, men tenker heller at jeg nå kommer til NM uten noen forventninger og kan derfor overraske alle. NM starter med 15km skate torsdag om to uker og en dag. Da regner jeg med at du ser meg på start.

sjukePer 


Legg til bildetekst





Ingen kommentarer: