lørdag 16. januar 2010

NM oppkjøring

Ei uke har gått og vi er ei uke nærmere NM i Stokke. Siden Skandinavisk cup i Åsarna har det vært litt roligere dager her hjemme. Uken startet med at jeg fikk den kjipe beskjeden om at jeg ikke fikk noen billett til U23 VM. Det var nære, men hold dessverre ikke. Dermed røyk årets hovedmål så vidt. Men den sak er allerede glem, og jeg ser frem mot sesongens andre store mål. Nemlig NM som starter nå til uken.

Denne uka har jeg derfor brukt til å få noen gode langturer på ski. Er kjempe forhold rett utenfor døra så da er den ingen sak å gå lange turer. I dag gikk jeg også et skirenn på Årbogen som også var et renn i SpareBanke 1 cup Buskerud. 10km klassisk i en løs og litt krevende løype. Til tross for litt løse forhold noe som ikke passer meg særlig, gikk det veldig bra. Var til og med ros å få fra trener Steinar Mundal. Vant med 56sek på Christoffer Callesen og fikk med det bekreftet at formen fortsatt er i inntakt.

Nå venter noen litt roligere dager før det braker løs med 15km skate på torsdag. Den ser jeg veldig frem til å gå. Med 8.plass fra Skandinavisk cup i Sverige lover det godt før det løpet.

Ses på NM

-PK-

Hjemme. Skiløyper rett utenfor døra er digg =)

Nedisa og fin etter en god langtur

Har også vært et par turer på Simostranda. Der går snøkanonene for fult for å sikre nok snø til det er NM i skiskyting der 6-10. april

Simostranda

Ingen kommentarer: