onsdag 10. mars 2010

Treig, treigere, treigest

Har vel ikke akkurat vært en racer til å oppdatere de siste dagene. Har vel egentlig ikke noen god unnskyldning heller, bare at jeg er veldig veldig treig. Men det har jo heller ikke skjedd stort siden tour de ski Norway heller. Har vel stort sett trent, samt gått noen skirenn. Gikk blant annet Stafett Vasan for SB skog. Det var en kald, men artig opplevelse og være med på. Var Kristen Aaby som fikk meg med på laget som også besto av Kristen Aaby, Per Ø. Mythe, Stian S. Jelstad og Tore Bjerkerheim. Laget hadde store ambisjoner om og vinne den stafetten siden de sto med 3 og 2.plass fra de to siste åra, men det blir hardere og hardere konkurranse også i stafett Vasan så det ble med en litt skuffende 4.plass. Artig var det likevel til tross for 28 kuldegrader på start. Jeg hadde for øvrig første etappe.

Ellers så går dagen med til å trene. De siste dagene har det jo vært fantastisk fint vær så da er det ikke vanskelig og komme seg ut for å trene selv om sesongen er på hell. Har fortsatt noen konkurranser igjen så det gjelder og holde trykket oppe.

I morgen skal jeg til Drammen for å se verdenseliten kjempe om heder og ære. Er nemlig duket for World cup i sprint midt i Drammen by i morgen. Kanskje jeg også snapper opp noen tips jeg kan bruke til helgen KM i sprint =D

treigeper

Startområde

Jeg på startstreken mens 1140 lag er på vei inn til start

Kristen og Stian veksler

Vinnerlaget går i mål

Mythe går i mål til en fin, men litt skuffende 4.plass

Ingen kommentarer: