onsdag 21. juli 2010

Tunge dager,

Hadde noen tunge dager i forrige uke som endte med at jeg gikk på en liten smell på en I 3 økt. Så jeg bestemte meg for å ta noen dager fri. Men selv om jeg bestemmer meg for å ta treningsfri for og hvile klarer jeg jo ikke det. Derfor brå bestemte vi en tur til København. Booka inn på hotell i 3 netter for og slappe av og bare kose oss. Nå har jeg kommet hjem og håper kropp og bein er klare for trening igjen. Alt har ikke gått helt på skinner i sommer så nå håper treningen går som den skal fremmover.

Vi gikk til innkjøp av et videokamera for noen uker siden. Planen med det var og få til litt videoblogging etter hvert. Så her er første testvideo fra et testløp vi hadde tidligere.



Her er jeg på Skuterudsetra forrige uke tatt med mitt nye kamera. Mista jo det gamle på Mallorca, men nå har jeg fått nytt. Bursdaggave fra mor og far.
videobloggeper


Ingen kommentarer: