fredag 30. juli 2010

Trening på skinner

Endelig går treningen slik jeg vil den skal gå igjen. Å ta hvile en snau uke har nok gjort susen. Føler meg veldig bra på hver eneste økt nå. Akkurat nå ligger jeg i senga og er litt sliten, men det er fordi jeg har trent mye og hardt denne uken. Har hatt 2 knall bra i 3 økter sammen med Steinar. En klassisk på tirsdag og skate i dag. Og gledelig nok er det en del skryt å få på teknikken. Alltid småting og rette på, men jevnt over er det bra. I dag var også mine 2 gode venner i; Skiskyter, Christian Bache og en ivrig traver, Karl Erik Overn med. Artig å ha med flere på økta, å artig at de var med. Christian er en meget lovende skiskyter, som avsluttet en bra meget bra sesong med 2. plass i NM på hjemmebane. Karl Erik eller Kalle som jeg sier, har lagt opp langrenns satsingen for å satse mer på studiene, men han er fortsatt ivrig til å trene, så tipper vi har han tilbake for fullt om 1 år eller 2.

Nå venter snart en kort restutisjonsøkt som jeg tipper blir innendørs på Gym 2000 siden været er så dårlig. Resten av kvelden blir vel guttekveld med Play Station siden frøkna har reist for å spille NM i beach håndball.

Skal for øvrig har testløp på søndag. 5km løp i slak motbakke. En meget fin test hvor du virkelig får presset deg max. Rekorden lyder på 17.56 som ble satt av meg selv tidligere i sommer. Jeg utfordrer alle til å være med og slå den rekorden på søndag. Du kan for øvrig se film fra forrige test lengre ned på siden.

Møt opp på Butjern like ved koboltgruvene kl. 11.00 på søndag.

De som er usikre på veien: ring 90065491

perisige

Ispause også fra laaangturen.

Meg og Christian fra laaangtuern i forrige uke.

Utstyr for en økt på rulleski.

Kristin og Sondre i følgebil fra laaangtur i forrige uke.

Kalle på padletur fra i fjor

Christian med sølvmedaljen sin.

Ingen kommentarer: