tirsdag 17. august 2010

Ringeriksmaraton og nye omgivelser

Treningen går endelig sånn som jeg vil del skal. Har fått trent bra den siste uke ute å bli syk eller at det har vært andre ting som har hindrer meg i og trene. Når du lever av og trene og plutselig ikke får trent på en uke eller noe, da føler du deg ganske jævlig, og misslykka. Men nå går det hvertfall som det skal. Til tross for en del avbrekk i sommer føler jeg meg faktisk ganske sterk. Noe jeg fikk bekreftet litt på lørdag. Da løp jeg Ringeriksmaraton for Elexia Hønefoss. 7.etappe på 5,1km ble unnagjort på 17.13 noe jeg er svert fornøyd med. Særlig når løperen på vinnerlaget løp på 17.04. Et lag som var fra Sverige med flere eliteløpere på.

Driver også og "tilvenner" meg litt nye omgivelser om dagen. Kommer nok til og tilbringe en del tid i Oslo fremmover i og med at Kristin bor og studere der. Det er jo litt tilvenning og nesten flytte til en så stor by når du er vokst opp på en gård på Vestre Spone. Men jeg ser positivt på det. Tror ikke jeg har vondt av litt forandring i hverdagen. I tillegg får jeg jo vært mye sammen med Kristin.

Ellers så bruker jeg disse dager til å jobbe litt med sponsorer samt planlegge Koboltgruvene opp som går av stabelen 28. august. Meld dere på på www.koboltgruveneopp.no

Nå til helgen skal jeg være med på terrengløp på Simostranda. Noe jeg gleder meg veldig til.

byper

Første økt i byen. Hurtighet på Bislett


Kan bli varmt i byen også


Så spenst ute i Oslo`s store gater


Rulleskiintervall med Steinar og Børre


To fornøyde karer etter en hard, men bra økt.

Ingen kommentarer: