søndag 11. september 2011

Seterløpet 2011

Da var Seterløpet 2011 over for denne gang uten noen spesielt stor prestasjon. Hadde ambisjoner om en god tid i årets løp, men slik gikk det altså ikke. Seterløpet er et løp jeg går og gleder meg lenge til, og er det artigste løpet jeg veit om. Løpets harde og krevende løype gjør dette til et av årets høydepunkter, spesielt når det gjelder løping. De tre siste årene har jeg gått seirende ut av løpet, noe som er veldig artig. Men allikevel mangler jeg og sitte igjen med en følelse av og virkelig fått til et kjempe løp, noe mine tider i løpet taler for. Persen min, som ble satt i 2009 er 1.19.57, en tid jeg gjerne skulle flyttet noen minutter ned. I fjor løp jeg på 1.22.00, og i år noterte jeg 1.21.44, og krysset med det målstreken først rundt 3min før nr. 2, Kristen Aaby.
Har lyst til og komme meg ned mot 1.15.00, men da nok føret være litt mere på min side. De 2 siste årene har det nemlig vært unormalt bløtt i skauen, og så bløtt som det var i år har det vel aldri vært. Så søle til langt opp på leggene, og en sti som minnet mere om en bekk, samt meget glatt underlag blir det altså vanskelig å få en skikkelig god tid. Du kan se resultater og mer om løpet på www.vsponeif.no

Uansett fikk jeg en skikkelig hardøkt og tiden var vel greit ut i fra forholdene. Nå venter nok en uke med masse trening og kanskje litt skole. Og før vi veit ordet av det, er vi en uke nærmere vinteren.

Over og ut fra gutterommet på Spone.

sølePer

Den 75 starten av Seterløpet har gått med et noe tynt startfelt. Håper deltagelsen kan ta seg opp igjen, og at Seterløpet kan bestå i ytterligere 75 år


Jeg passerer Solumssetra i tet.

Jeg tar av fra Malmveien og inn på Helleveien med drøye 4km igjen til mål

På vei mot mål til min 3 seier på rad.

Premieutdeling.

Ingen kommentarer: