onsdag 7. september 2011

Testing


I går var jeg igjen på Synergi Helse for å teste meg. Nok en laktattest skulle gjennomføres, men denne gangen skulle jeg også ha O2-test. Og med nytt O2-testapparat på plass hos Synergi Helse, var jeg klar for å sprenge grenser. Først kjørte vi laktattesten noe som gikk meget bra. Følte meg egentlig ikke så superfresh når jeg løp, men testen gikk uansett veldig bra. Terskelfarten har økt ytterligere siden sist jeg var der, noe som tyder på at jeg har gjort ting riktig. Så skulle vi avslutte med en max O2-test. Den gikk ikke like bra. Testapparatet var nok ikke helt innkjørt enda, da testen viste noe lavere enn den kanskje burde vist. Men alt i alt var jeg fornøyd med testinga. Fikk en god økt og noen gode svar på at ting går i riktig retning.

I dag har jeg bare hatt to rolige langturer. Føler jeg har vært max heldig med være under øktene. Sol på morgenen under førsteøkta, så regna det som om himmelen var åpen mens jeg lå på sofaen og hvilte. Og mens jeg gjorde meg klar for 2 økt, kom solen frem igjen under 2 økten. Og mens middagen ble fortært, bøtta det jaggu ned mer regn. Er ikke til og bli klok av dette været. Nå er det snart natta

Over og ut fra Krumgata 6 med VM i Capri-Sonne drikking.

testPer





Testlabben på Synergi Helse i Drammen. Se www.synergihelse.no for mer om alle de tjeneste dem tilbyr innen helse og trening.



Sondre Eriksen gjør en god jobb med testingen.

Ingen kommentarer: