torsdag 11. oktober 2012

Ramsau neste!

Sitter nå på Gardermoen på tur mot Østerrike og Ramsau. Der skal jeg på høydesamling sammen med team Veidekke. Sesongen nærmer seg for alvor med kun en drøy måned igjen til åpninga på Beitostølen. Så det skal bli godt å få snø under beina, og samle mil på ski. Skal være der nede ut oktober, så regner med det blir noen mil på ski.

Den siste tiden har jeg brukt til rolig trening hjemme og selvfølgelig styrke på Fitness Xpress. Digg å ha treningssenteret i gangavstand hjemme fra. Da er det mye lettere og legge inn litt mer styrke en jeg har gjort tidligere.
Hadde en veldig tung økt på rulleski forrige uke, så har måtte ta det litt mer med ro en planlagt. Tror ikke noen ekstra hviledager har gjort store skaden, det meste har gått på skinner siden mai. Så tipper kroppen bare sa i fra om at den trengte noen dager på og hente seg inn igjen.

Nå har jeg hvertfall overskudd og klar for å trene bra i Ramsau. Går en utrolig spennende sesong i møte. Skal bli artig å se om plass på team Veidekke og høydetrening er det som skal til for å ta steget helt opp i Norgestoppen. Jeg gleder meg masse til sesongstart, det håper jeg du gjør også.

Nå er det snart på tide og stige ombord på flyet. Tre uker i treningsparadis blir bra, tre uker uten Kristin blir ikke så bra.

Følg med her for hvordan det går i høyden.

flyPer

Håper det blir sånn vær. Bildet er fra i sommer.
Satser på bra vær og fine skiforhold. 

I huset oppe til venstre skal vi bo. Bilde er tatt fra gondolen opp til breen når jeg var der i sommer.



Ingen kommentarer: