tirsdag 2. oktober 2012

NM terrengløp og nytt treningssenter.


I helgen avsluttet jeg løpesesongen med og delta i NM i terrengløp. Har hatt en god løpesesong med pers i nesten alle løp jeg har løpt, og avsluttet altså det hele med deltagelse i NM hvor det også gikk ganske bra. I en tøff og krevende løype ente jeg som nr. 8 og var 1,20 bak vinneren noe jeg kan si meg fornøyd. Men gjennomføringen av løpet er jeg ikke like fornøyd med. Åpnet kanskje i hardeste laget med ta føringen fra start av og sprenge hele feltet på første runden. (løp 5 runder av 2km) Men følte meg utrolig lett i beina ut i fra start, og fikk luke med en gang så jeg fortsatte å kjøre på. Burde kanskje lagt meg midt i feltet i stede, men jeg mener du ikke kommer deg videre her i livet hvis du ikke tørr og prøve. Jeg turte prøve, denne gangen gikk det ikke, neste gang står jeg kanskje på pallen. Pallen eller ikke, var hvertfall moro å prøve seg mot de beste løperne i landet. Artig å se at jeg henger sånn noen lunde med i løping selv om jeg satser langrenn.

Kan lese mer om NM her.

Nå er det uansett kun langrenn som gjelder. Skisesongen er heller ikke langt unna med kun halvannen måned igjen til sesongstart på Beitostølen. Men først skal jeg til Ramsau med team Veidekke hvor det de siste forberedelsen blir gjort før det braker løs på Beitostølen  16 - 18 november.

Har også fått meg treningskort på Fitness Xpress. FX har tre treningssentere i Oslo og har alt det du trenger for å holde deg i form, og det til en meget god pris. For bare 299,- i mnd. kan du komme å gå når du vil, og etter ni måneder går prisen ned til 199,- i mnd. Hvorfor betale mer enn du må?  Jeg er hvertfall strålende fornøyd med å være medlem hos FX, og med gangavstand til senteret blir det lettere for meg og legg inn ei styrkeøkt litt oftere en jeg kanskje har gjort før og håper at styrketrening hos FX skal hjelpe meg til å nå mine mål i vinter. 
Gå inn på www.fitnessxpress.no for mer info og bli medlem i dag.

styrkePer


Startskuddet har akkurat gått. 

I farta.

Henger fortsatt med teten halvveis på andre runde. 

Drar på Europamesteren på 1500m,Henrik Ingebrigtsen som ble nr. 3


Fitness Xpress Bislett



Ingen kommentarer: