mandag 24. september 2012

Tiden flyr!


Da var det brått gått to uker siden Seterløpet, dagene siden har stort sett blitt brukt til trening og hvile. Forrige uke var jeg igjen på samling med team Veidekke. Denne gangen var vi på Hans Petter sitt hjemsted, Storås i Trøndelag. Der var det litt av noen treningsmuligheter. Selvfølgelig var det nok av "blautmyr" og ta av, men det var også evige lange bakker med og uten asfalt som selvfølgelig ble forsert både på rulleski og med joggesko.

Etter fem dager med mye og bra trening på Storås er jeg nå tilbake i Oslo. Blir her i snau to uker før turen går til Ramsau og høydeopphold. Da blir det med ski på beina, noe jeg ser frem til. Noe jeg ikke ser like mye frem til er at vi skal være der i nesten tre uker,  ikke at det er så ille i seg selv, men det blir lenge og være borte fra Kristin. Håper derfor at et tre ukers høydeopphold skal hjelpe meg til og nå vinterens mål, så turen virkelig er verdt det.

Har fortsatt ikke gitt opp løpesesongen enda. NM i terrengløp går nemlig til helgen i Ås like utenfor Oslo. Jeg har ekstremt lyst til å løpe, og kommer derfor mest sannsynlig til og gjøre det, og legger det inn som ei hardøkt. Blir artig å teste løpeformen mot de beste løperne i Norge. Er nok ikke samme gode løpeform som jeg har vært tidligere i år, men steget er fortsatt lett, så satser på en god plassering så løpesesongen blir avsluttet på en god måte. NM blir også som et litte "plaster på såret" i og med at jeg ikke får med meg årets Furumomil.

treningsPer

Team Veidekke
Langtur i Sola
Trøndermyr

Fikk også prøve leirdueskyting på Storås :)
Snøen nærmer seg.



Har signert avtale med Swiss eye denne sesongen. De kommer med skibriller og skjerm denne sesongen, og jeg er med på lage.
Oslo bader i høstsola. 

La inn litt sightseeing i Oslo forrige helg.
Kristin som turist i Oslo.




Ingen kommentarer: