lørdag 13. oktober 2012

Ramsau

Da er jeg på plass i Ramsau og siste samling før skisesongen braker løs. Har hatt et par økter på ski nå, og kan melde om forholdsvis bra forhold. I dag var det noen centimeter med nysnø og minusgrader. Det er meldt både kaldt og mer snø fremover, så i neste uker ligger det ann til og bli skikkelig bra skiføre. 

Har akkurat sjekket resultatene fra Furumomila nå. Med mitt mål om å løpe under 31 minutter, ser jeg at jeg fort kunne vært med og kjempet om seieren. Da er det litt bittert at jeg ikke fikk deltatt. Men som jeg har sagt tidligere, det blir bare spekulasjoner, i tillegg er det langrenn jeg satser på. Håper uansett og være tilbake i Furumomila neste år. 

Uansett er det knallbra her i Ramsau. Treningen går bra og humøret er på topp. 

høydePer



Helt greit og stå opp tidlig når det ser sånn ut på toppen. 

Utsikten fra rommet til meg og Lykkja.

Ingen kommentarer: