lørdag 10. november 2012

Beitostølen

Er i disse dager på Beitostølen og gjør siste forberedelser til sesongstart. Hele støtteapparatet til team Veidekke er på plass, i tillegg har jeg med meg lillebror som er med og tester mine ski. Vi har fått testet masse, og har vel aldri hatt bedre oversikt over skiparken før. Har også fått noen nye skipar som er på høyde med min beste par fra i fjor.

Trening blir det jo selvfølgelig også tid til. Fått en del bra økter på ski både rolige langturer og hardøkter. Hadde en bra distanseøkt skøyting i dag, hvor vi gikk tre hele runder i konkurransløypa, så bytta vi ski for hver runde og fikk teste tre forskjellige skøytepar.

Nå er det uansett under en uke igjen til det braker løs. Jeg føler meg bra om dagen, og gleder meg veldig til å komme i gang.

beitoPer
Dårlig med bilder foreløpig, så får holde med et dårlig stadionbilde enn så lenge.



Ingen kommentarer: