mandag 5. november 2012

Ramsau er over, sesongstart står for tur!

Ramsau er over og sesongstart på Beitostølen står for tur. Ramsausamlingen gikk over all forventning. Været var topp og skiføre var upåklagelig, og vi fikk kjørt alle økter som planlagt. Føler jeg begynner og bli klar for skirenn nå, men først skal jeg på toppidrettssenteret sammen med team Veidekke og ta noen tester osv. Deretter går turen til Beitostølen hvor vi skal ligge frem til det altså braker løs 16 - 18.november.

Det ser ut som om det er bra skiføre på Beitostølen også, så da regner jeg med de siste forberedelsen går som planlagt. Først kommende skal testing av ski prioriteres. Da kommer alle som skal smøre for teamet gjennom sesongen + testpiloter og skal være med å teste ski. Forhåpentligvis finner jeg noen skikkelig gode skipar.

Jeg gleder meg hvertfall veldig til og komme i gang med sesongen. Håper du også gjør det og vil følge meg her for å se hvordan det går :)

Driver også i disse dager og ser etter ny bil. Etter seks år med min VW Turan har jeg altså lyst til og bytte bil. Har så vidt hørt litt rundt om å få til en god avtale med en lokal bilforhandler, og venter nå på svar.
Skal da selvfølgelig selge min Turan, så veit du om noen som er på utkikk etter bil er det bare å si i fra.


Nå skal jeg til Spydeberg for klubbkveld med Spydeberg sin langrennsgruppe. Det er en del av avtalen vi har med Veidekke at vi i teamet skal besøke noen utvalgte skiklubber som Veidekkeansatte har barn i. Denne gangen går altså turen til Spydeberg og jeg håper å møte en engasjert gjeng der.

testPer


Roll fast,ski faster!

Ingen kommentarer: