mandag 4. november 2013

En uke hjemme !

Etter at jeg måtte avslutte høydesamlingen noen dager tidligere pga. sykdom, har jeg uken som var fått trent skikkelig bra.

Høydesamlingen var forrøverig veldig bra. Første uken var det supert skiføre, og jeg fikk jobbet mye med teknikk sammen med Johanna. Til å ha gått så lite på ski så langt, syntes jeg at jeg går bedre på ski enn noen gang. Spesielt i klassisk merker jeg stor fremgang. Så da er det bare å se frem til skisesongen.

Barmarksøktene vi hadde gikk også bra. De to hardøktene vi hadde, skriver seg kanskje ikke inn som mine beste intervalløkter, men nå er det heller ikke på rulleski jeg har tenkt til å gå fort. Det positive med øktene, er at jeg merker jeg er mer fokuset på det tekniske en før. Så med enda større fokus på teknikk, håper på å ta ett nytt "steg" i vinter.

Men så ble solskinnet borte i Val Senales, og det fort surt på breen. Dagen etter hviledagen var det skikkelig surt der oppe, jeg klarte ikke å holde varmen, og senere på dagen følte jeg meg så dårlig at jeg sto over treningsøkten. Da var det bare en ting som gjaldt, komme seg hjem så fort som mulig, bli frisk, å komme seg i trening igjen.

I trening kom jeg ganske fort, mandagen etter jeg kom hjem, var jeg ute å trente igjen. Kroppen kjentes bra ut, det har virkelig gått bra i uken som var. Hatt et par skikkelig gode hardøkter, og fylt opp med mengde og styrke i mellom. Etter en god uke med trening, var det godt med en hviledag i dag. I morgen går turen til Geilo for å gå på ski.


treningsPer

Legg til bildetekst

Helt ok forhold :)

På toppen. 

Golf på hviledagen :)

Ingen kommentarer: