torsdag 21. november 2013

I morgen starter skisesongen!

I morgen braker det løs, da setter nok en skisesong i gang her på Beitostølen. Jeg både gruer og gleder meg. Første skirennet er alltid spennende, man føler man har gjort en god jobb og at det har gått bra på trening, men aner ikke hvor man står i forhold til konkurrentene.

Jeg håper hvertfall på og komme godt i gang, og gjøre et godt skirenn. Kanskje en litt kjedelig målsetning, men jeg har planer om å gå fort i renn som kommer litt senere i sesongen. Så for meg handler det i morgen om å overføre det gode følelsen jeg har hatt i klassisk på trening i det siste til konkurransen. Gjør jeg det, kommer det også til å gå fort.


I morgen får vi svaret. Er du ikke på Beitostølen må du følge med på TV. Jeg starter 13.45.30 og har startnr. 121.

klassiskPer

Bilde fra Geilo.

Ingen kommentarer: