fredag 29. november 2013

Ny helg, nye muligheter!

Det har nå gått en uke siden sesongen startet på Beitostølen. En sesongstart jeg vil glemme så fort som mulig. Jeg la riktig nok ikke opp til noen formtopp til rennene på Beitostølen, men at det skulle gå så tungt var litt frustrerende.

Klassisk rennet på fredag var verst. Da gikk det ekstremt tungt, og jeg gikk elendig på ski. Skøytedistansen på lørdag gikk litt bedre. Kroppen var litt mer på hugget, og jeg gikk greit på ski. Søndag var det sprint skøyting. Det ble med en prolog. Og selv om det ikke gikk så fort, var følelsen bedre enn fredag og lørdag.

 Da legger vi den skuffende sesongåpningen bak oss og tenker fremover. Denne uken har jeg tatt det veldig med ro for å få litt overskudd. Nå er jeg på Gålå for å gå BUL-sprinten med sprint skøyting og 15km klassisk. I morgen er det sprint, målet er å ta seg videre fra prologen, så får vi se hvordan det går.

sprinterPer
I morgen skal disse beina sprinte fort :)

Ingen kommentarer: