søndag 19. juni 2011

Back in Norway

Da var årets ferietur over for i år. En uke i Hellas har gått, og jeg er igjen hjemme på Spone. Uka på Skiathos var bra til tros for at den ble preget av mye sykdom. Jeg var litt små syk da vi dro nedover, men den sykdomen slapp taket etter noen dager og jeg følte meg så bra at jeg tok meg en løpetur. Det skulle jeg kanksje ikke gjort. For dagen etter ble jeg syk igjen, skikkelig syk. Kristin ble jo selvfølgelig smittet, med feber og verking i kroppen var vi flittig bruker av smertestilende for at vi fortsatt skulle få litt ut av ferien. Vi koste oss masse i varmen, spiste god mat og bare nøt livet.

Nå har jeg hatt noen dager hjemme og føler meg bra. Ble dessverre dårlig med trening på turen, men nå har jeg heldigvis kommet i gang med treningen og har hatt et par rolige løpeturer. Så nå er jeg gira på å få trent masse og bra resten av sommeren.

I går var ble det også arrangert et nytt bakkeløp her i Modum, Vikersundbakken opp. Et bakkeløp som går på veien opp til toppen av verdens største hoppbakke. Der skulle syklister kjempe mot løpere. Jeg sto over pga sykdom den siste tiden, men brodern var med. Førstemass til toppen ble en syklist, men kun 11sek. etter kom Stian Jelstad løpende mens Sondre løp inn til 3.plass totalt blant løpere og syklister. Artig konsept og jeg håper de arrangerer det også neste år. Da stiller i hvertfall jeg.

Over og ut fra Spones fuktige jorder.

giraPer

Her står jeg på kulen av verdens største hoppbakke.



Hva tenker du når man setter utfor verdens største hoppbakke?

Deilig på stranda

Ingen kommentarer: