mandag 6. juni 2011

Trening, ferie, trening!

Etter Dokka opp forrige helg har jeg denne uken bare trent masse. I morgen reiser jeg nemlig på ferie til Hellas med Kristin. Der blir det naturligvis litt mindre trening, så da passet det bra med en mengde uke først. Så jeg har vært hjemme på V. Spone hele uken og trent i de gode gamle rundene jeg alltid har brukt, og fått en del kvalitetsøkter. Testa også ut noen nye runder som jeg kan variere med når det "vanlige" blir for kjedelige.

I dag skulle jeg egentlig løpe 5km testløp, Malmveistesten. Dessverre føler jeg meg ikke 100% i dag. Litt snufsete og uggen i kroppen. Derfor blir det rolig på meg i dag for og bli frisk som mulig og unngå en lengre sykdomsperiode. Men testen skal gjennomføres av flere så hvis du er gira på en test kan du møte opp ved Butjern 18.30.

Var også og snakket litt med Steinar på fredag. Fikk prata litt om hvordan vi skal legge opp treningen fremover. Så nå gleder jeg meg bare til sommeren kommer for fult, med masse deilig vær å trene i.

Over og ut fra sykestua på Spone

snuffsePer



Ikke noe er som styrke på verandaen i sommersola.

Jeg på toppen av Skuterusætra.

Ingen kommentarer: