tirsdag 8. november 2011

Avlyst

Nå sitter jeg igjen i Oslo og burde egentlig hatt pakket en bag med konkurranseutstyr klar for Beitostølen og nasjonal åpning. Men dessverre uteblir vinteren over store deler av Europa noe som har resultert i at den nasjonale åpningen har blitt avlyst. Derfor er jeg også tilbake i Oslo. Planen var egentlig og være i Østersund frem til i morgen, for så og dra rett til Beitostølen. I stede dro jeg hjem fra Østersund på fredag. Fikk en del gode skiøkter der oppe, men skiforholdene ble dårligere og dårligere så valgte derfor og reise hjem for litt kvalitets barmarkstrening her hjemme.

Kvalitet har det også blitt. I går fikk nemlig jeg en etterlengtet teknikkøkt med Steinar. Kjørte en i4 intervalløkt hvor Steinar rettet litt på teknikken mellom dragene. Hadde litt og rette på i alle stilartene, så var godt at han var med og fikk rette på teknikken. I dag har jeg gått to langturer i henholdsvis skøyting og klassisk. Og jeg fikk jobbet bra med teknikken, hvertfall på skøytinga siden jeg fikk noen arbeidsoppgaver fra Steinar i går.
I mellom langturene var jeg innom en av mine sponsorer, Thon & co, for og fornye sponsorkontrakten jeg har hatt med de. Det ble et gledelig møte da de valgte og øke beløpet, og jeg kunne fornøyd signere avtalen for et år til. Skal komme tilbake senere om mine sponsorer og hva de driver med senere.

I morgen blir det ny intervalløkt i klassisk stil, forhåpentligvis også den sammen med Steinar så jeg får rettet på klassisk teknikken også.

Over og ut fra snøfattige Oslo.

sponsorPer

Christian er rimelig fornøyd med å ha ski under beina.

Syns det er rart at ingen i Norge lagrer kunstsnø under sagflis så man kan ha tidlig skiføre. Da hadde kanskje f.eks. Beitostølen sluppet og avlyse den nasjonale åpningen.


Var også hjemom en liten tur i dag. Pappa har kjøpt seg Lamborghini... Jepp du hørte riktig, Lamborghini. Dessverre er det ikke en sånn som bilde under viser, men en Lamborghini traktor som bilde nr. 2 viser. hehe. (bildet av bilen er hentet fra www.jon-olsson.com)


Nesten like tøff denne da.

Ingen kommentarer: