lørdag 26. november 2011

Skirenn og ny habitt!

I morgen er det endelig klart for årets første skirenn. Vinteren har uteblitt, og det ser fortsatt ikke ut som om det skal komme noe natursnø, men det har heldigvis vært nok kuldegrader til at det flere steder har blitt produsert snø så det endelig blir arrangere skirenn. I morgen er det 10km skøyting på Natrudstilen, i samme trasse som ble brukt i world cupen forrige helg. Det er tydelig at det er mange som er gira på å gå skirenn, i senior klassen er det hele 67 stk. påmeldt, noe som er veldig mange til kun og være et vanlig lokalt renn.

Etter en ukes opphold på Beitostølen hvor jeg har fått trent bra, gleder jeg meg virkelig til å konkurrere igjen. Har fått gått mye på ski, og hatt en skikkelig godfølelse på trening den siste tiden, så det blir artig og se hvordan formen er i forhold til de andre. Det er mange gode løpere påmeldt til i morgen som jeg tipper er like spendte på og teste formen som meg. Blir spennende å se hvordan resultatlisten blir.

I morgen blir jeg også å se i ny skidress. En skidress jeg tror skiller seg noe ut fra de andre. Bagheera er et svensk merke som vil prøve og komme inn på markedet med skidresser. De samarbeider med Team Østersund om og utvikle dressene, og jeg har nå endelig fått en overtrekksdress og en konkurransedress jeg skal prøve. Team Østersund er et skiskytterteam bestående av 4 norske skiskyttere. En av dem er min gode venn Christian Bache som også har designet konkurransedressen.

Du kan lese mer om Christian på hans blogg: http://www.cgb-biathlon.com. Eller på teamets hjemmeside: www.teamostersund.com

Gleder meg til å prøve dressen i morgen. Skal legge ut fler bilder "in action" med dressen i morgen.

Nå er det over og ut fra gutterommet.

skirennPer

Nye skiklær.

Ingen kommentarer: